Hlavní vodoměr nadměřuje - reklamace vyúčtování

uživatel
miguel
25.3.2021
Nájemníkovi vyšlo ve vyúčtování za vodu, že by měl doplatit 15 000 za vodu. Tvrdí mi, že s vodou šetří a navíc předchozí roky žádnej nedoplatek neměl.

Z domovníka vylezlo, že podobnej problém má skoro celej barák a že hlavní vodoměr naměřil o polovinu víc než vodoměry v bytech.

Vodárna to nechce řešit, že to můžou bejt odchylky i na podružnejch vodoměrech, nebo odběr neměřené vody (úklid, stavební práce, havárie, ...) a že to zkrátka musí lidi zaplatit tak jak se to rozpočítalo podle podružnejch vodoměrů.

Nikdo to nechce moc řešit. Domovník tvrdí, že se s tim nic dělat nedá.

Má smysl dělat reklamaci vyúčtování? A hlavně, jak dosáhnout výměny hlavního vodoměru?
uživatel
JiriX
25.3.2021
mělo by to řešit svj.

vy reklamujete vyúčtování u svj, svj pak reklamuje svoje vyúčtování u dodavatele vody.

svj by mělo zajistit přeměření vodoměru a dodavatel vody pak vodoměr vymění. myslím že výměnu platí dodavatel vody pokud se zjistí že vodoměr nadměřuje.